Diese Seite ist veraltet. Wir sind jetzt DEPT®. Besuchen Sie uns dort, um zu sehen, wie wir arbeiten.
Zu DEPT® gehen

Download case study:
Barilla

Klicken Sie auf den unteren Button, um den Inhalt von www2.deptagency.com zu laden.

Inhalt laden

PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3Mi5kZXB0YWdlbmN5LmNvbS9sLzMyMTAxMS8yMDIyLTA1LTI0LzJkcGwzN3IiIHdpZHRoPSIxMDAlIiBoZWlnaHQ9IjY1MCIgdHlwZT0idGV4dC9odG1sIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dUcmFuc3BhcmVuY3k9InRydWUiIHN0eWxlPSJib3JkZXI6IDAiPjwvaWZyYW1lPg==

+351% Revenue on Pesto ASINs as a result of a one-week advertising initiative

FACTOR-A/DEPT® used the Pesto Week event to focus advertising efforts on Barilla Pesto ASINs, which drove impressions, sales, clicks and more of the brand’s Amazon portfolio.