Download:
Electrolux Case Study

Electrolux case study: The ultimate knowledge acquisition for Amazon

 

How FACTOR-A/DEPT® built a detailed and personalized Amazon Academy to educate Electrolux employees now and for years to come

 

In this case study, you will find:

 

  • How the Amazon Academy was created for and in collaboration with Electrolux
  • What the Amazon Academy accomplishes
  • The Amazon Academy content, in detail (Amazon as a Cosmos, content, advertising and KPIs as a decision maker)

Autoren

Maxime Delatte

Data and Strategy Junior Consultant
Sebastian Gilles

Sebastian Gilles

Head of Consulting & Innovation

Sebastian Gilles ist Principial im Bereich Strategy Consulting bei FACTOR-A/DEPT®und ist dort u.a. Verantwortlich für die Weiterentwicklung unseres strategischen Beratungsangebotes und der datenbasierten Beratungsprodukte. Bevor er seit Anfang 2020 bei FACTOR-A/DEPT® zahlreichen großen Herstellern hilft die passende E-Commerce und Amazon-Strategie zu entwickeln, hat Sebastian zwei Startups im B2B-Ecommerce und SaaS gegründet und war Bereich Digital- und Strategieberatung bei Accenture und BCG tätig.